El dinar del Senyor Duran. Les formes a taula. Taller familiar

taller el dinar del senyor duran

El dissabte 1 d’abril, a les 7 de la tarda, realitzarem un taller familiar: El dinar del Senyor Duran. Les formes a taula. Taller vinculat a l’exposició “Fams i Abundàncies”. Aquesta exposició està realitzada de manera conjunta pels membres de la Xarxa de Museus d’Història i Monuments de Catalunya.

El dinar del Senyor Duran. Les formes a taula

El senyor Duran espera convidats a casa seva, per tal de celebrar la renovació de la seva nova fàbrica. Però de sobte es presenta un problema: la Marta (encarregada de la cuina) ha de marxar a ajudar a la seva germana que s’ha posat de part. Aquest problema l’hauran de solucionar els participants i posar-se mans a l’obra….

Activitats a realitzar

Els objectius del taller són; conèixer el menú del dinar, els diversos personatges que representen la societat del moment, els aliments propis de les taules burgeses, aprendre a parar taula…

El taller és gratuït i té un aforament limitat de 20 places.

Per participar-hi cal fer reserva prèvia abans del 30 de març.
Telèfon: 973533917
Correu electrònic: museu@museudecervera.cat
Museu de Cervera (C/Major, 115)