Jornada d’homenatge a Eulàlia Duran i Grau

17 de setembre a les 13h. Museu Comarcal de Cervera

Eulàlia Duran i Grau

Presentació del llibre EULÀLIA DURAN I GRAU. Converses íntimes, de Laia de Ahumada, dins de la col·lecció Monografia del museu, núm. 4.

“Entre rialles i silencis, vam anar desgranant la conversa, i de forma expressa o no, vam deixar de banda la part més acadèmica, que ja ens la sabíem,  per entrar en la més íntima, que era la que ella volia compartir”. Amb aquests mots Laia de Ahumada ens endinsa en l’univers intern de Eulàlia Duran i Grau. El llibre, en forma de conversa llarga i distesa, invita a descobrir la personalitat d’Eulàlia Duran: la seva vida, la família, els amics, les creences i els amors.

És per això que la presentació d’aquesta monografia vol ser un sincer i merescut reconeixement a la persona d’Eulàlia Duran i Grau.

Conversa-vermut a la Terrassa de la Casa Museu Duran i Sanpere

Conversa-vermut amb Eulàlia Duran i Grau, Laia de Ahumada, autora de la monografia, Teresa Salat, historiadora i Carme Bergés, directora del Museu de Cervera.