REVIURE EL PATRIMONI – El museu com a espectacle

Screenshot_112814_065649_AM

EDICIÓ: Per motius d’organització les Jornades, canvien el lloc de la Sala Francesc Boireu a la Sala Antiga Farinera, dins l’edifici de la Farinera de l’antic Sindicat de Cervera,al Passatge del Sindicat Agrícola, s.n.

La novena edició de la jornada Reviure el patrimoni arriba amb el que pretén ser un títol provocador, El museu com a espectacle, que ha de comportar debat sobre el paper dels museus i la seva adaptabilitat als nous públics i a les noves demandes. A les funcions pròpies i que històricament han dut a terme els museus en matèria de conservació i estudi, cada cop s’afegeixen, amb major insistència, noves demandes com són la prestació de serveis que tinguin en compte com i a qui ensenyem el nostre patrimoni. La globalització del món i l’aparició de nous turistes que busquen allò “diferent” que els ha de permetre una experiència única i personal ha fet que els museus hagin de revisar els seus discursos i també, o sobretot, la manera de presentar-los en públic.

Inscripció gratuïta. Cal formalitzar la inscripció

Es lliurarà certificat d’assistència

El període d’inscripció és fins el 12 de desembre de 2014

Lloc de les jornades: sala Francesc Buireu. C. Manuel Ibarra, s.n – Cervera Sala Antiga farinera, a l’Edifici de la farinera del Sindicat de Cervera, al Passatge del Sindicat Agrícola, s.n.

[ Programa de les jornades ]

Formulari d'inscripció a la jornada
Avís sobre la protecció de dades personals.

El Museu Comarcal de Cervera, incorporarà les dades facilitades per l'usuari en un fitxer de la seva titularitat degudament comunicat a l'Agència de Protecció de Dades. El Museu Comarcal de Cervera no cedirà o comunicarà a tercers les dades recollides sense consentiment de l'usuari. L'usuari podrà exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel.lació u oposició, comunicant-ho per escrit a l'adreça postal o a la del correu electrònic del Museu Comarcal de Cervera.

Please wait...